luni, 25 septembrie 2017

"Imaginea din oglinda" - Sandra Brown



Considerata de foarte multi cititori o scriitoare tabu, de altii o scriitoare cu opere relaxante, sau o scriitoare de "toaleta", am vrut sa imi fac si eu o parere despre ceea ce inseamna  Sandra Brown si bine am facut. 
Prima carte citita a Sandrei, "Imaginea din Oglinda" a fost o carte relaxanta, cu o actiune foarte bine derulata, cu evenimente petrecute liniar, fara sa te oboseasca si care sa te tina in priza permanenta, mai ales daca actiunea in sine ti-a stranit interes.

Subiectul acestei carti m-a facut sa imi amintesc de telenovela copilariei mele "Impostoarea" cu Gabriela Spanic, care mi-a placut foarte mult. 
Actiunea este destul de simpla si evenimentele se petrec cat se poate de liniar, facand ca lecturarea sa fie cat se poate de usoara si relaxanta.

Sotia unui binecunoscut om de afaceri (Carol) impreuna cu fetita lor este nevoita sa se imbarce pe avion intr-o calatorie, pe acelasi avion aflandu-se si o tanara reporter TV. In urma accidentului aviatic, tanara reporter (Avery) reuseste sa o salveze pe fetita (Mandy), insa din pacate mama acesteia moare.  Internata in spital cu rani foarte mari pe fata si pe corp, ajunge sa ii se faca o operatie estetica pentru a-si redobandi fata initiala, deoarece ramasese desfigurata in urma accidentului. Obligata de situatie, ii se schimba involuntar identitatea, timp in care descopera ca presupusul sau sot se afla intr-un mare pericol de moarte. Indragostindu-se pe parcurs de acest presupus sot, doreste sa ii spele adevaratei Carol din marile ei pacate, doreste sa se apropie de fetita care nu simtise pana atunci dragostea de mana (atasandu-se foarte mult de ea in urma salvarii ei de la moarte) si isi ia responsabilitatea de a afla cine e acela care doreste sa il omoare pe  Tate.
Desi toata lumea sesizeaza diferenta de caracter si de atitudine a "noii" Carol, ea incearca sa mearga pe drumul ei, nedezvaluindu-si identitatea adevarata pana in momentul in care, gasindu-se intr-un moment intim cu Tate, acesta isi da seama ca sotia lui este o impostoare.
Finalul nu vi-l mai dezvalui, poate v-am starnit putin interesul si veti citi si voi aceasta carte cand aveti chef de putina relaxare activa.

Cred ca fiecare om cand citeste, invata ceva dintr-o carte, cam asta e motivul pentru care lumea citeste. Insa uneori alegi si carti care sa te stimuleze mai putin si sa te relaxeze mai mult.
Ei bine, nu pot sa zic ca am invatat multe din aceasta carte, insa acum pot sa am o parere despre ceea ce scrie Sandra Brown, am facut cunostiinta cu un nou autor de carti, si am invatat totusi ca atitudinea si comportamentul egoist al omului poate face, direct sau indirect, mult rau celor din jur, celor care nu au nici o vina.
Ce mi-a placut la aceasta carte a fost subiectul (care m-a facut si sa aleg acest titlu), faptul ca lecturarea a fost usoara, aveam nevoie de o carte simpla, si mi-a placut ca m-a tinut in priza asemenea filmelor vechi la care ma mai uit uneori.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Ai o parere?