miercuri, 15 aprilie 2015

Dor de departari --- dor de calatorii ----


Inca de mic copil ti se arata calea, iar tu poti sa te individualizezi cu ea  sau din contra,  sa incerci sa gasesti alta mai reprezentativa. Eu cred ca am urmat calea, calea pe care o urmez si astazi, calea iubirii, a drumurilor si a cararilor mai mult sai mai putin departate, a geografiei si a turismului deopotriva.
Cred ca bunicul meu trecut in nefiinta a avut si el o parte din destinul meu, indragind la fel de mult  geografia, de asemenea parintii mei iubitori de natura, numerosii profesori  pe care i-am avut de-a lungul timpului incepand din scolile primare si continuand cu Universitatea, alegerea unei facultati de profil si a unor cursuri de specialitate urmate de minunatele aplicatii de teren de care m-am indragostit fara suflare si dupa care si acum respir melancolica, angajamentul de a calatorii toata viata de care pana acum, am incercat sa ma tin de cuvant, si bineinteles, nu in ultimul rand experienta de cativa anisori intr-o agentie de turism de unde m-am inzestrat cu multe cunostinte practice si nu numai.
“Dor de departari”…. deoarece intotdeauna in sufletul meu s-a zbatut acel dor de aventura, de cunoastere, de nou , de descoperire , de contact cu altceva . Dorul te impinge sa faci ceva, sa cladesti, in acest caz sa calatoresti si sa iti iubesti tara si lumea, sa iubesti atractiile, sa iubesti oamenii, sa iubesti natura si tot ce te inconjoara,  ceea ce vezi si poti atinge si ceea ce iti doresti sa vezi si nu poti vedea de aproape.



SI astfel s-a nascut AltvinTUR, din dorul meu pentru un dor neincetat de departari,.. din dor pentru cei care isi doresc sa calatoreasca . 

Aplicatie de teren cu facultatea de Geografie la Alba Iulia

Aplicatie de teren cu facultatea de Geografie la Cazanele Dunarii

Aplicatie de teren cu Centrul de Training in Turism la Alba Iulia

Aplicatie de teren de vara 

Aplicatie de teren prin zona Clujului - livada 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ti-a placut? Ai o parere?